Futuristička moda, nezaboravni mirisi, originalnost i ekstravagancija. Značka Paco Rabanne ne stvara samo parfeme, već donosi iskustva. Svaki miris nudi jedinstvenu priču i dojam koji ostavlja nezaboravan trag. Otkrijte u članku što ovu marku čini tako posebnom i upoznajte ikonične mirise koje morate barem jednom isprobati.
Paco Rabanne, pravim imenom Francisco Rabaneda Cuervo, imao je blizak odnos s kreativnošću još od djetinjstva. Kako i ne bi, kada mu je majka bila glavna krojačica u modnom domu Balenciaga. Već tada je bio doslovno okružen modom. Studirao je arhitekturu, ali je uskoro, na sreću, shvatio da njegovo srce pripada modi. Počeo je raditi s netradicionalnim materijalima, poput metala, plastike i papira, te stvarao avangardne futurističke modele.
Godine 1969. predstavio je svoj prvi parfem Calandre, koji je bio jednako inovativan kao i njegovi modni prijedlozi. Ovaj bezvremenski miris stvoren je za moderne žene koje su odlučne odstupiti od ustaljenih staza. Izuzetan uspjeh prvog parfema uvjerio je Paca da proširi svoju marku na novi segment. S vremenom su parfemi postali temeljni stup njegovog uspjeha.
Jeste li znali da...
…Paco Rabanne bio je označen kao „loši dečko mode“? Njegove prve modne kolekcije smatrane su provokativnima, ali upravo zbog toga osvojio je srca mnogih obožavatelja.
Spoznajte 5 ikoničnih mirisa Paco Rabanne
1 Million Lucky
Milijunska muška dišava odmah je postala hit od svog lansiranja 2008. godine. U dvije godine prodano je više od 50 milijuna bočica, čime se svrstala među najprodavanije muške dišave na svijetu. Kombinacija začina, citrusa i kože savršeno odgovara samouvjerenom životnom stilu.
Zlatna bočica u obliku poluge, koju je dizajnirao Noé Duchaufour-Lawrance, ne može se previdjeti – kao ni sama dišava. Njezin ambasador postao je američki model Sean O’Pry, čiji samouvjereni i karizmatični nastup savršeno odražava karakter 1 Million Lucky.
Lady Million Prive
Ovaj ženski dragulj, predstavljen 2010. godine, personificira žensku energiju, hrabrost i želju za iznimnošću. Nježni tonovi jasmina sa slatkoćom meda i intenzitetom pačulija stvaraju sofisticiranu dišavu, jednako nezaboravnu kao i njen muški pandan.
I ovu bočicu dizajnirao je Noé Duchaufour-Lawrance. Inspiraciju je crpio iz slavnog regentskog dijamanta iz pariškog Louvra – simbola luksuza, ženstvenosti i elegancije. Lady Million je umjetničko djelo koje će na vašem kozmetičkom stolu izbijati kao luksuzni nakit.
Invictus
Osvežavajuća dišava puna mora, citrusa i nježnih drvenih tonova idealna je za muškarce koji pobjeđuju u svakoj situaciji. Dizajner Cédric Ragot dizajnirao je bočicu u obliku trofeja kao simbol trijumfa i nepobjedivosti. Ovaj dizajn savršeno odražava viziju Paco Rabannea – odlučnost, luksuz i jedinstvenost.
Jeste li znali da...
…ime Invictus potiče iz latinice i znači „nepobjediv“. Dišava je 2014. godine osvojila prestižnu nagradu Fragrance Foundation Award i učvrstila svoju poziciju jedne od najvažnijih muških dišava na tržištu.
Olympea
Olympea vas vodi u svijet modernih boginja. Kombinacija slanosti morske vode i nježnih tonova vanilije čini je jednim od dragulja koje biste trebali isprobati. Obucite se u odjeću mitske božice i ostavite dojam gdje god krenuli.
Pri dizajniranju bočice, dizajner Marc Ange inspirirao se lovorovim vijencem, simbolom pobjede.
1 Million Elixir Intense
Intenzivnija i bogatija verzija klasike 1 Million namijenjena je muškarcima koji traže iznimnost i dugotrajan doživljaj. U jedinstvenoj kompoziciji dominira slatkoća vanilije, elegancija cedrovine i svježina crvene jabuke. Riječ je o mirisu s jednom od najviših koncentracija u cijeloj seriji 1 Million.
Bočica u tipičnoj zlatnoj izvedbi zadržava ikoničan dizajn serije, ali naglašava još veći luksuz.
Nagrađuje li vas izniman stil Paco Rabanne?
Ove dišave su poput vašeg potpisa – nevidljive, ali neizbježne. Idealne su za vas ako:
- Volite luksuz i ekstravaganciju;
- tražite nešto što će vas izdvojiti iz mase;
- želite miris koji odražava vašu osobnost.
Paco Rabanne nije samo marka. To je savršena kombinacija kreativnosti, inovacija i iznimnosti. Predstavlja iskustvo za ljude koji se ne boje izaći iz mase i traže nešto što ih definira. Svaka bočica nosi poruku luksuza i originalnosti, a svaki miris priča svoju vlastitu priču. Dizajnirane su tako da postanu ukras na vašem stolu, dok će njihov sadržaj biti ukras za vas.
Vizionarski pristup Paca, koji je vjerovao u prekoračivanje granica, ostaje temelj marke i nakon njegove smrti 2023. godine. Njegovo naslijeđe i dalje inspirira novu generaciju kreativaca koji nastavljaju u duhu inovacija i neponovljivog stila. Ikonični parfemi koje smo vam predstavili postavljaju trendove već desetljećima. Ako još niste otkrili njegove mirise, sada je pravi trenutak. Koji od najpoznatijih mirisa danas ćete dodati u svoju kolekciju?