Kako je Giorgio Armani osvojio svijet parfema

Kako je Giorgio Armani osvojio svijet parfema>

Mnogi Giorgio Armani povezuju prvenstveno s luksuznom i kvalitetnom odjećom, no u njegovoj ponudi nalaze se i elegantni modni dodaci, pa čak i parfemi. Koja je priča jednog od najvećih svjetskih brendova i kome su namijenjeni njegovi mirisi?

Počeci u modnoj industriji

Brend Armani osnovao je utjecajni i poznati modni dizajner Giorgio Armani, rođen 1934. godine u talijanskom gradu Piacenzi. U svijet mode ušao je 1960-ih, nakon kratkog vojnog roka. Karijeru je započeo kao dekorater izloga trgovina s odjećom, a kasnije je postao dizajner u muškoj modnoj kući Hitman. Tu je poziciju napustio 1975. godine kako bi osnovao vlastiti modni brend, koji je u početku nudio isključivo mušku odjeću. S vremenom se portfelj proširio i na žensku modu.

Do kraja 1990-ih, brend je imao više od 200 trgovina diljem svijeta. U njima su kupci mogli pronaći popularne kolekcije kao što su Emporio Armani, Armani Exchange, Armani Jeans i Armani Collezioni.

Jeste li znali…

… da je Armani tijekom 1980-ih značajno promijenio način na koji su se žene odijevale? Učinio je to modernim hlačnim odijelima koja su zamijenila dotad popularne suknje i haljine.

Tri stupa brenda

Giorgio Armani je privatna tvrtka čiji je jedini vlasnik upravo Giorgio Armani. U dobi od 89 godina i dalje obnaša funkciju glavnog izvršnog direktora.

Matični brend obuhvaća više podbrendova, koji se temelje na tri glavna stupa:

  • elegancija
  • kvaliteta
  • ekskluzivnost

Armani je poznat po tome što se trudi odgovoriti na specifične potrebe svojih klijenata. Zahvaljujući tome, tijekom desetljeća postao je jedan od najvažnijih igrača u svijetu mode.

Parfem koji je osvojio svijet

Giorgio Armani oduvijek je volio izazove – zato se nije zadržao samo na odjeći. Ubrzo nakon osnivanja brenda, proširio je svoj asortiman na kozmetiku, proizvode za dom, modne dodatke, knjige, ali i parfeme. Upravo je parfem bio proizvod kojim je Armani osvojio srca mnogih kupaca.

Prvi parfem Armani nastao je u suradnji s tvrtkom L'Oréal, a partnerstvo je započelo 1980. godine. Dvije godine kasnije na tržište je lansiran sofisticiran i elegantan miris Armani for Women, koji je postavio temelje za kasniji uspjeh brenda u svijetu mirisa.

Dvije godine nakon lansiranja Armani for Women, brend je stvorio i prvi muški parfem – Armani Eau Pour Homme. Ova je mirisna kompozicija bila prepoznatljiva po svježim citrusnim notama, cedrovini, pačuliju, korijanderu i muškatnom oraščiću, i upravo zbog toga su je zavoljeli muškarci različitih dobi. Ako vas privlači – i danas se proizvodi!

giorgio-armani-toaletna-voda

Uspješne devedesete

Brendu Armani dobro je išlo i u svijetu parfema tijekom 1990-ih. U tom je razdoblju stvorio dva kultna mirisa:

  • Armani Gio – ovaj ženski miris lansiran je 1992. godine i utjelovljuje eleganciju i profinjenost. Iako se danas više ne proizvodi, brend u ponudi ima druge privlačne ženske parfemske vode, poput Armani Privé ili Armani Code for Women.
  • Armani Acqua di Giò – jedan od najomiljenijih i najprodavanijih muških mirisa na svijetu. Brend Armani predstavio ga je 1996. godine i proizvodi se i danas. Inspiraciju za ovaj parfem Giorgio Armani pronašao je na talijanskom otoku Pantelleria, gdje često provodi godišnje odmore. Miris je lagan i svjež – idealan za svakodnevno nošenje, osobito u toplijim mjesecima.

armani-acqua-di-gio

Ostali parfemi brenda Armani

Portfelj mirisa brenda Armani proširio se i u 21. stoljeću. Među najpopularnije proizvode ovog razdoblja ubrajaju se:

  • Armani Mania for Men – snažan i muževan miris koji je na tržištu od 2002. godine. U njegovom sastavu nalaze se mandarina, šafran, citrusi, cedar, vetiver, mošus i jantar. Pogodan je za dnevno i večernje nošenje. Od 2004. godine dostupan je i u ženskoj verziji.
  • Armani Code for Men – toaletna voda lansirana 2004. godine. Riječ je o začinskom mirisu iza kojeg stoji poznati francuski parfumer Antoine Lie. Gornje note čine limun i bergamot, srednje anis, cvijet masline i drvo gvajaka, dok bazu čine koža, tonka grah i duhan.
  • Armani Code for Women – nakon velikog uspjeha muške verzije, 2006. godine lansirana je i ženska varijanta. Njezine note uključuju cvijet naranče, naranču, med, vaniliju, đumbir i jasmin.
  • Armani Sí – jedan od najpoznatijih parfema brenda Armani, lansiran 2013. godine. Karakterizira ga spoj voćnih i cvjetnih nota. Na tržištu su dostupne i različite verzije poput Sí Rose Signature II.
  • Armani Acqua di Giò Absolu – moderan i elegantan parfem iz 2018. godine, namijenjen samouvjerenim i odvažnim muškarcima. Sadrži note jantara, mošusa, drvenastih tonova, voća i mora.
  • Armani My Way – parfemska voda koja se pojavila 2020. godine, jedna je od najnovijih mirisnih kreacija brenda Armani. Poznata je po svom zavodljivom i suvremenom karakteru. Osvojit će ljubiteljice cvjetnih i slatkih mirisa jer sadrži cvijet naranče, vaniliju, iris i bijeli mošus.

Zanimljivost

Tijekom godina, u kampanjama za parfeme Armani sudjelovale su brojne poznate osobe. Među njima su Beyoncé, Megan Fox, Cate Blanchett, Regé-Jean Page, Sydney Sweeney i Aaron Taylor-Johnson.

Za koga su namijenjeni parfemi Armani?

Parfemi brenda Armani osmišljeni su za sve koji cijene sofisticiranost, eleganciju i stil. Većina ženskih i muških mirisa kombinira svježe, cvjetne i orijentalne note, zbog čega su idealni za svakodnevno i večernje nošenje.

giorgio-armani-my-way

Ako više volite laganije ženske parfeme, isprobajte My Way ili . S druge strane, ako vas privlače intenzivniji mirisi, ne ustručavajte se odabrati Armani Code for Women.

Ako tražite svjež muški miris, razmislite o ulaganju u Acqua di Giò ili Acqua di Giò Absolu. Preferirate li izraženije, muževne tonove, odlučite se za toaletne vode poput Mania for Men ili Code for Men.

Želite kvalitetan parfem iz ponude brenda Armani? Pregledajte našu kolekciju i odaberite miris koji vas najbolje opisuje.